مسابقه نقاشی امام مهربانی برگزار شد 

مسابقه نقاشی امام مهربانی برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
فهیمه برخان گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مسابقه نقاشی تحت عنوان امام مهربانی ویژه گروه های سنی کودکان و نوجوانان برگزار شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از برنامه های کانون فاطمیه را بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی برشمرد و گفت: به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مسابقه نقاشی تحت عنوان امام مهربانی ویژه گروه های سنی کودکان و نوجوانان برگزار شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج بیان کرد: از آنجایی که شیوع کرونا محدودیت هایی را در برپایی مراسم و فعالیت ها به وجود آورده بنابراین تصمیم گرفتیم در آستانه رحلت حضرت امام خمینی (ره) یک کار فرهنگی انجام دهیم.


وی افزود: بر همین اساس مسابقه نقاشی امام مهربانی را در بستر فضای مجازی برگزار کردیم و کودکان و نوجوانان برای شرکت در این مسابقه آثار خود را از طریق مجازی برای ما ارسال کردند.


برخان ابراز کرد: هدف از اجرای این مسابقه علاوه بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام راحل، آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت ایشان است.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: یکی از مزیت های مسابقه نقاشی امام مهربانی این است که کودکان برای شرکت در این مسابقه نیازمند کمک والدین بوده بنابراین خانواده ها برای کمک به کودکان، ویژگی های امام خمینی (ره) را برای کودکان خود بازگو کردند.


وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه های مناسبتی کانون در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) برگزاری ختم قرآن کریم و ختم صلوات مجازی است که با مشارکت بانوان مسجدی به نیت شادی روح امام راحل اجرا شد.


برخان اضافه کرد: علاوه بر این نیز تولید محتوا با محوریت ارتحال حضرت امام (ره ) در دستور کار فعالیت های کانون قرار داشته و در همین راستا عکس نوشت هایی در فضای مجازی منتشر شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: فضاسازی فاطمیه و محله متناسب با سالروز ارتحال بنیان‌گذار نظام جمهوری اسلامی ایران از سایر برنامه های کانون است که با کمک بچه مسجدی ها انجام شد.

پایان پیام/ 586